L'oreal Pure Clay,maska za pročišćavanje i matiranje kože (3 gline+eukaliptus)

02:33


Lijepe moje evo me !
Živa i zdrava :D

Danas vam pišem o proizvodu koji je poharao beauty svijet i na koji ste htjeli-ne htjeli morali naletjeti putem društvenih mreža i interneta.

L'oreal ih je na tržište plasirao još u studenom,a u moje ruke je odmah dospjela jedna od njih.
Sada sam već na trećem pakiranju što više nego dovoljno govori o mome zadovoljstvu ovim proizvodom.
U ponudi se nalaze tri maske ujedinjene u liniju pod imenom L'oreal Pure Clay Mask.

izvor

Maske su spoj tri vrste glina(kaolin,montmorilonit i rasul) i svaka sadrži sastojak koji uz gline pomaže njenoj namjeni.

  • Pure Clay Glow s biljnim ugljenom – maska za blistaviji ten
  • Pure Clay Purify s ekstraktom eukaliptusa – maska za pročišćavanje i matiranje kože
  • Pure Clay Exfo s ekstraktom crvenih algi – maska s efektom pilinga za ujednačeniji ten 
    Ukratko o vrstama gline

    Kaolin bijela ili kineska glina pogodna je za sve tipove kože,a osobito za suhu,oštećenu i osjetljivu.
    Najblaža je od svih vrsta gline i pomaže u pojačavanju cirkulacije te je prirodni čistać kože.

    Montmorilont je glina bogata mineralima poznata po svojim djelovanjima u ujednačavanju tena i izvlačenju nesavršenosti na površinu.

    Rasul ili marokanska glina uklanja površinske masnoće kože kao i masnoću oko bubuljica te slojeve mrtve kože što daje rezultat pomlađene kože.

    L'oreal Pure Clay Mask Purify Mask
    Maska koju ja koristim je Purify Mask,maska namjenjena pročišćavanju i matiranju kože.
    Uz spoj već spomenute tri gline ova maska sadrži i ekstrat eukaliptusa poznatom po svojim blagodatnim svojstvima pročišćavanja.
    Za moju kožu koja je mješovita i naginje ka masnoj uz dehidrirane obraze idealna bi bila kombinacija Purify maske(na T-zoni) te Exfo maske na obrazima.
    Iako je na maski naglašeno da je pogodna za sve tipove kože posebno bih je preporučila onima sa masnom i mješovitom kožom te onima sa problematičnom kožom.

    L'oreal Pure Clay Purify Mask pakiranje
    Maska dolazi sigurno zapakirana u kartonsku ambalžu omotana prozirnom folijom.
    Sami proizvod je u elegantnoj staklenoj ambalaži i sadrži 50ml proizvoda,što je prema proizvođaću dovoljno za 10 aplikacija (u mom slučaju osam).
    Ispod poklopca nalazi se i dodatna plastična zaštita koja će spriječiti da  se ambalaža zaprlja te proizvod isuši i smatram je velikim plusom.

    L'oreal Pure Clay Mask application
    Samo korištenje tj nanošenje proizvoda je iznimno jednostavno i u svakom slučaju vam preporučujem korištenje (čistog!) kista.
    Masku je potrebno ravnomjerno nanijeti na cijelo lice izbjegavajući područje očiju i usana.
    Zašto sam preporučila kist?
    Kist će brže i ravnomjernije nanijeti proizvod i spriječiti će prijenos načistoća na lice tjekom aplikacije.
    Nakon nanošenja maska će se stegnuti (moguće je da osjetite lagano peckanje tj zatezanje lica) te izgledati kao da ste lice premazali kredom,slično će biti i na dodir.
    Moram reći da je osjećaj zatezanja u meni probudio neopisivo zadovoljstvo jer sam mogla osjetiti da proizvod djeluje.


    Nakon 5-10 minuta masku je potrebno isprati toplom vodom ili obrisati namočenim ručnikom.
    Prilikom skidanja maske nema potrebe za trljanjem,u mom slučaju trebalo mi je tek malo više truda od standarnog umivanja.

    Iz L'oreala kažu da je masku potrebno koristiti 2-3 puta tjedno.
    Ja je koristim dva puta,neposredno nakon što napravim piling jer smatram da će na tako očišćenoj koži s koje su uklonjene mrtve stanice maska imati najbolji učinak.

    Kao što sam već napomenula na početku posta trenutno koristim treće pakiranje maske(cca 2,5mjeseci),promjene na mojoj koži su i više nego vidljive.
    Koža djeluje čišće,a ten ujednačeniji.
    Ukoliko vas nakon prvih par puta korištenja na licu iznenade bubuljice nemojte se dati obeshrabiti,to je pozitivan znak koji odava da maska djeluje tj izvlači nečistoće na površinu i dubinski čisti kožu.


    Maske možete pronaći u svim drogerijama po cijeni od 59,90 kn.
    Do kraja mjeseca(sječanj,2017) za 10 bodova u DM-u možete ostvariti i 30% .


    Koristite li maske za lice,koje?Dali ste provale L'oreal Pure Clay liniju maski za lice ?Pišite mi!





    Ne postoji toliko dobra maska koja će duže vreme skrivati pravu narav čoveka. Ako ništa drugo, jezik ga oda...  

    You Might Also Like

    0 komentari

    Pratitelji

    Subscribe