LE Essence kroz ljeto

14:42

Pozdrav lijepe moje!
Napokon sam sjela za kompjuter,nakon dva mjeseca!

Moram priznati da sam kroz ta dva mjeseca napisala,čini mi se bezbroj postova u glavi.O toliko sam vas toga htjela informirati i reći vam svoje mišljenje.S nečim ipak valja početi ;)
Budući da je Essence izbacio toliko predivnih kolekcija tijekom moga izbivanja odlučila sam sažeti i napisati jedan post sa Essence novitetima koje sam nabavila tokom ljeta,a bili su dio LE kolekcije.

 Bloggers' Beauty Secrets

Bloggers'beauty secrets
Nije tajna da mi blogerice obožavamo Essence.
Cijenovno pristupačna,iznimno kvalitetna kozmetika u preslatkim pakiranjima,tko ih ne bi volio?
U svibnju nam je Essence predstavio plod ljubavi između kompanije i četiri beauty bloggerice.

Kolekcija se sastojala od četiri palete,različite namjene uz pripadajuće lakove za nokte.Mene lakovi nisu toliko privukli ali zato sam se u palete zaljubila!


Serenu sa beautylab -a pratim dugooo i njenu sam paletu kupila prvu.
The glow must go on je predivna paleta sa divnim brončanim bojama koje sam obožavala tokom ljeta.

Svaki sljedeći odlazak u DM vraćala sam se kući sa drugom paletom dok nisam završila sa sve četiri.

Shadow&shape paleta je za konturiranje očiju i obrva,a osmislila ju je bloggerica sa Strikeapose.

Vintage Rose je paleta sa fokusom na oči,pariškog šihta osmišljena od  njemačke bloggerice Palmire sa bloga Beauty Palmira.

Touch up to go! je all in one paleta fashionistice Diane sam bloga D-fashion.



Kad bih morala izdvojiti najdražu paletu svakako bi ostala pri prvom izboru.The glow must go on je moj definitivni favorit :)
Ove palete su tijekom mog izbivanja sa bloga postale stalna postava Essence stalaka.

Little Eyebrow Monsters


Najveći hip ove godine doživile su obrve.Visoko podignute,prirodne,tamne i prkosne.Essence vjerni pratitelj trendova izbacio je kolekciju posvećenu samo obrvama.
Kolekcija je pokrila sve.
Od olovki i sjenila preko maskara za obrve i highligtera,pincete i kalupa za čupanje obrva.
Ono što me najviše zanimalo je Eyebrow treatment,ulje za njegovanje obrva tijekom noći.Iskreno nisam primijetila neku posebnu promjenu niti nagore niti na bolje.

Maskaru za obrve sam također uzela iz znatiželje jer ih inače ne koristim.Izuzetno je pigmentirana i postojana ali ja sa takvim proizvodom jednostavno ne uspijem postići da sve izgleda uredno i lijepo.

Ono što najviše volim iz ove kolekcije definitivno je pinceta.Essence pincete dosada su mi se pokazale izuzetno kvalitetne i pouzdane.Sa cijenom od cca 20 kuna mogu bok uz bok sa Sigminom pincetom koja će vas koštati čak deset puta skuplje.
Ona stara opet potvrđena:Skuplje nije nužno bolje!

The Beach House


The Beach House inspirirana je morem i sunce,bojama breskve i petroleja prošarana plavim i zlatnim tonom.
Mene je nekako podsjetila na neku vjetrovitu,irsku plažu i roman Nore Roberts.
Ne pitajte me zašto :D
Naravno da sam i u ovoj kolekciji pronašla nešto za sebe :P

Beach glow fluid predivni je suptilni highligter koji voli sve tipove kože.U mom slučaju volio je cijelu kožu :P Više sam ga trackala po tijelu nego po licu.

Kabuki kist mi se svidio jer je totalno retro,a svoj posao(kao i svi essence kistovi) obavlja odlično.

Duo blush iz ove kolekcije ubacila sam u košaru sasvim spontano.Dobro je pigmentirano i postojano ali nekako se nije istaknulo u moru rumenila koje posjedujem.


Svakako sam morala kupiti i ova dva core ruža.Ne ,nisam ali željela sam.
Beachy keen&A summer kinda girl.



Lights Of Orient


Merry Berry dugo je bila moja najdraža Essence trendovska kolekcija...bila.
Lights Of  Orient definitvno je nešto najljepše što se našlo na Essence stalcima.
Inspirirana 1001 arapskom noći i predivnom arapskom šminkom skrivenom iza svilenog vela.

Da sam mogla kupiti cijelu kolekciju definitvno bih je kupila ali je jednostvano stalno bila rasprodana.
Iz četiri posjeta DM-u i Mulleru došla sam do palete,dva bronzera i tri ruža.


Paleta We <3 arabian nights sadrži šest predivnih sjenila iznimne pigmentacije u najljepšoj ambalaži ikad!
Sjenila se lagano truse al uz dobar primer traju jedan cijeli radni dan.
Boje su odlično izabrane za jedan dramatičniji look i mislim da će ove jeseni često biti na mojim kapcima.
Ruževi kako i priliči arapkinjama jaki su i nimalo suptilni.
Tamno crvena Belly Dancing Queen,ljubičasta Princess  Jasmines i nježna roza  The Sultan's Daughter.
Ruževi dakako imaju mat finish.


Bronzer je bio dostupan u dvije nijanse i zahvaljujući suncu ovo ljeto nosila sam oba!
Mat bronzer sa orijentalnim uzorkom i zlatnim shimmerom u sredini.
Sunkissed beauty  svijetlija je nijansa dok je Oriental Beauty pogodna nakon što more i sunce učine svoje .

Exit To Explore 

Ovu kolekciju dobila sam kao PR uzorak od Essenca.
Exite To Explore dolazi u živim bojama roze i narančaste koje me podsjećaju na tropsko voće.


Najljepši dio ove kolekcije su sjenila koja imaju preljevajući,holografski finish i dolaze u tri ''junglovske'' boje.
Dio kolekcije su i dva osvježavajuća ruža.(iako bih ih ja prije nazvala sjajilima)
Ruževi sadrže mentol koji stvara osjećaj hlađenja na usnama.
Sve u svemu zanimljiva i šarena kolekcija.


Essence je definitvno jedan od moja četiri najdraža drogerijska brenda i vjerna sam mu godinama,
Njihove trendovske kolekcije uvijek iznova iznenađuju i oduševljavaju te vjerno prate trendove.


Koja vam je najljepša Essence kolekcija?Volite li njihove proizvode?Koji je po vama Essence must have proizvod?

                                                                                    Voli vas Petra


You Might Also Like

1 komentari

  1. ajme :D
    super.. sve mi je divno, a Essence posebno obožavam. dobri su i kvalitetni a CJENOVNO PRISTUPAČNI!"

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe