My Beautyblender Collection + tips&tricks

09:41


Pozdrav lijepe moje!

Vjerujem da smo svi dosad čuli za Beautyblender,make up spužvicu jajolikog oblika,ukoliko niste evo malog uvoda ;)

Beautyblender dolazi u četiri različite boje od koji svaki ima svoju namjenu.
-The Original dolazi u roza boji i namijenjen je nanošenju tekućih i proizvoda u prahu.(crveni koji je limitirane proizvodnje ima istu funkciju)
-The Pro je Beautyblender u crnoj boji namijenjen je za nanošenje tamnijih proizvoda(npr.proizvodi za samotamnjenje)koji bi se sa roze spužvice teže oprali.
-The Pure je bijela spužvica koja u sebi ne sadrži nikakve boje i namijenjena je za osjetljivu kožu.
-Micro.mini namijenjeni su za blendanje manjih površina(oko nosa,kut oka,područje podočnjaka),dolaze u zelenoj boji i 1/4 veličine originalnog bb.

Sve ostale blendere svrstala bih u pod kategorije ova četiri blendera(Royal Purple,Nude...)


Nakon što ovog ljepotana natopite vodom znatno će narasti.Njegova tekstura napravljena je da upije vodu u unutrašnjost kako bi se proizvod zadržao na vrhu blendera.
Uštedjeti ćete dosta proizvoda,a licu podariti air brush efekt.

Sada kada sam vam dala mali uvod predstavit ću vam svoju Beautyblender kolekciju.


Prvi dio moje kolekcije je Beautyblender pretty.posse set.
Set se sastoji od The Original bb + bling-ringa za odlaganje blendera,micro.mini bb,mini pakiranja rea.activate i mini solid cleanser-a.

Beautyblender pretty.posse set


Set je stigao sa Wow-junkie.com web shopa koji su ga eksluzivno doveli u Hrvatsku početkom godine.(link na set)Cijena seta iznosi 315,00kn na koju sam ostvarila 10% popusta.
Cijena samog blender je 139,00kn(link) dok ćete za dva micro.mini platiti 125,00kn.(link)
Za blender i bling-ring morat ćete izdvojiti 203,00kn.(link)
Kupovina cijelog seta stoga mi se činila najprofitabilnija,a dobila sam priliku da isprobam Solid čistać i rea.activate aktivator spužvice prije nego se odlučim na ful size kupovinu.



Rea.activate u punom pakiranju nije dostupan na wow-junkie-u kao ni na Pink Pandi(koja također od nedavno ima Beautyblendere u svojoj ponudi).
U inozemstvu ćete za 88ml ovog proizvoda morati izdvojiti oko 20$.
Pakiranje koje se nalazi u pretty.pose setu iznosi 18ml.
Tekućina je namjenjena reaktiviranju spužvice.Što to znači?
Izašli ste vani i vaša spužvica je suha,a hitno morate popraviti šminku?Bočicu rea.activate-a jednostavno protresete i naprskate na blender.Spužvica će se aktivirati i možete je koristiti.
Za 20$ svoju ću spužvicu namočiti pod vodom i koristiti je,hvala lijepo :D Iako je proizvod inovativan i zanimljiv smatram da je doista nepotrebno bacanje novaca.Ipak doista mi je drago isprobati proizvode koje su jedinstveni na tržištu,pogotovo jer su takvi proizvodi danas rijetki.

Beautyblender bling-ring

Bling-ring služi za pohranu vaše spužvice.Nakon pranja spužvicu pohranite na prsten i ona se ravnomjerno suši sa svih strana.Izgleda preslatko i blender  vam je uvijek na dohvat ruke.
Bling-ring nije dostupan za kupovinu samostalno već putem steova.(pretty.pose-315,00kn ili bb bling-ring set 203,00kn).
Hint:Plastika pakiranja beautyblendera napravljena je također kako bi se blender na njoj ravnomjerno sušio.



Beautyblender u svojoj ponudi ima dva proizvoda za čišćenje spužvica i kistova,tekući i kruti.Tekući je dostupan po cijeni od 126,00kn za 150ml.(link)
Beautyblender blendercleanser Solid kod nas nisam pronašla samostalno u prodaji osim u sklopu setova.(Beautyblender Original Pink set-179,00kn)Na stranim web shopovima za ovaj proizvod ćete platiti oko 132,00kn za 28 grama.
Kod kupnje ful size-a sa Solidom dobijete i kutijicu za pohranu što uvelike olakšava korištenje jer ja nakon pranja sa mini pakiranjem nisam imala gdje sa mokrim sapunom osim ga ostaviti u kupaonici.
Solid izvrsno opere blender i nakon sušenja djeluje kao novi.

Beautyblender micro.mini


Micro.mini za mene je pravo malo otkriće!
Iako ga prije nikad ne bih kupila samostalno nakon što sam ga isprobala definitivno sam oduševljena!
Ovaj malac pomaže mi prilikom sakrivanja podočnjaka,blendanja kremastih proizvoda za konturiranje na području nosa,nanošenja highligtera na jagodice i poviše usana....
Sve što je pipljiv i težak posao sa kistom on obavlja izvrsno!
Ukoliko niste freak za kozmetiku kao i ja jedan Original blender biti će vam dovoljan.Stisnete šiljasti vrh spužvice i dobijete istu veličinu kao i kod micro.mini-a(1/4 veličine originala).
Kod mene se na prvo korištenje stvorila ogromna ljubav koja je kumovala mojoj sljedećoj kupnji.


Micro.mini correct.four četiri su predivne spužvice pastelnih boja.
Pastelne boje u kojima dolaze nisu nikakav modni trend već boje pojedinih korektora kojima su namjenjene za korištenje.

micro.mini correct.four

Meni u ovoj Essence paleti fali ljubičasti korektor ali mislim da slika sve govori.
Boje spužvica uveliko olakšavaju odabir spužvice i njenu namjenu.Kako ja ne koristim korektor u ljubičastoj boji moj malac služi za konturiranje.

Nakon što se spužvice smoče dosegnu skoro dvostruku veličinu.Na slici možete vidjeti usporedbu mokre i suhe spužvice.

micro.mini correct.four


Ova slatka četvorka dostupna je po cijeni od 209,00kn (link).
Svakako si planiram napraviti zalihe za ove malce budući da su dio limitirane kolekcije dostupne samo određeno vrijeme.

micro.mini correct.four


Za kraj sam ostavila ono najbolje.
Njegovo veličanstvo The Original Beautyblender!

Beautyblender 

U mojoj kolekciji kistova(njih čak 312) ne postoji niti jedan koji se može mjeriti sa Beautyblendrom.
Apsolutni je kralj mojih kozmetičkih pomagala!
Isprobala sam razne spužvice(RT,Bipa...) i niti jedna nema isti efekat kao originalni blender.
Beautyblender koji je osmislila i dizajnirala Rea Anne Davis ima posebnu formulu spužve koja u sebi ne sadrži lateks .
Velika važnost leži upravo u tome što u sebi ne sadrži lateks.Lateks upija šminku dok Beautyblender preporučeno koristiti mokroga kako bi upio vodu te šminku zadržao na površini spužvice.Jednostavno ga smočite i stisnite u suhi papir ili ručnik kako biste izvukli sav višak vode.

Beautyblender 

Prilikom apliciranja bitno je da svoj blender nježno pritišćete uz lice i lagano zaokrečete kao da gurate proizvod u kožu,na ovaj način ujednačiti ćete lice,zagladiti bore i sakriti akne ili bubuljice te postići air-brush efekt.
Na donjoj slici možete vidjeti efekt postignut kistom i onaj postignut Beautyblenderom


Odmah nakon korištenja očistite svoju spužvicu kako bi joj produžili vijek trajanja i spriječili stvaranje bakterija.Ukoliko ne želite trošiti novce na profesionalna sredstva obični antibakterijski sapun biti će i više nego dobar.Ako vam se prilikom pranja događa da spužvica ispušta boju ne brinite se,to je sasvim normalno.Boje koje sadrži su ekološki ispravne i sigurne za kožu.
Preporučeni vijek spužvice tj njeno korištenje je 3 mjeseca.
Možete je koristiti i duže ukoliko je ne koristite svakodnevno ali je svakako zamijenite kada izblijedi ili promjeni oblik.(moja je izgurala 5mj).

Beautyblender little helpers

Da sumiram:Beautyblender je definitivno must have!Ukoliko ste koristili druge spužvice nakon što probate originalni blender vidjeti ćete ogromnu razliku.Ukoliko se ne bavite šminkom profesionalno The Original Beautyblender je sve što trebate.Perite ga nakon svakog korištenja i imati ćete vjernog pomagača bez kojega ubuduće nećete moći zamisliti nanošenje šminke.
Cijena je opravdana budući da je najveći multitasker kojega ćete upoznati!
Nadam se da vas nisam udavila dužinom posta ;)

Koristite li spužvice prilikom apliciranja šminke?Koje?
Pišite mi!

                                                                                                                                                                                                                                                    Voli vas Petra 
               

                                                          "Veličina leži u očima promatrača..."                                                                                                     

You Might Also Like

1 komentari

  1. imala sam neke kopije sa eBaya, a sad sam uzela iz Mullera, valjda Body&soul, ak se tako piše.. nisam sigurna. pa ćemo vidjeti kakva će ta biti..
    original sumnjam da ću kupovati, jer koliko se ja šminkam, i spužvica iz Mullera će biti sasvim dobra :D

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe