Tester box (Sječanj,2016.)

12:20


''Tema Tester boxa za siječanj su trendovi. Sam box dolazi u Pantone bojama za 2016., a sadržaj ti otkriva tajne profesionalnih kozmetičkih salona, sjajne kože, kose i osmijeha.''
Tako je na službenoj facebook stranici opisan i predstavljen ovo mjesečni Tester box.
Ovaj mjesec kutija mi je predivna!
Podsjeća me na mora i nebo i zalazak sunca i nekako mi odvlaći misli od toga da je vani -2 i da puše orkanska bura.


Unutar boxa,omotano finim crnim papirom i brižljivo povezano lila satenskom vrpcom nalazi se dvanaest proizvoda.
Kao i svaki mjesec tu je i inspirativna poruka:Budi neustrašiva u potjeri za onim što ispunjava tvoje srce.
Na facebook stranici Tester je objavio da je vrijednost ovo mjesečnog boxa 302,76 pa provjerimo ;)


-Nivea repair&targeted care šampon došao je u pakiranju od 50ml.Uzmemo li u obzir da je cijena pakiranja od 250ml 21,90kn ovaj mališan vrijedi 4,38 kn.
-Nivea repair&targeted care conditioner također u pakiranju od 50ml,vrijednosti 4,38kn
250ml ovog proizvoda također iznosi 21,90kn


-Vitis gingival pasta za zube stigla je u pakiranju od 15ml.
Cijena ful size proizvoda od 100ml iznosi 43,75kn.
Vrijednost testera je 6,56kn.
-Vitis gingival tekućina za ispiranje usta došla je u pakiranju od 30ml,vrijednosti 3,60kn budući da je cijana za 500ml proizvoda 60,00kn.
-Vitis whitening pasta za zube nosi vrijednost od 6,70kn,a faul size pakiranje od 100ml 47,00kn.
-Vitis whitening tekućina za ispiranje usta u pakiranju od 30ml i vrijednosti 3,63kn.
Ful size proizvod u pakiranju od 500ml doći će Vas 62,00kn.
Vitis proizvodi trenutno nisu dostupni na Tester web shopu.


-Matis reponse intensive noćna krema ful size ovog proizvoda nosi vrtoglavu cijenu od 1769,00kn za 50ml proizvoda.Vrijednost testera od 5ml iznosi 176,90kn.
Nevjerojatno!
-Nicole eua de toilette došao je u 2x2ml.
U Tester boxu ovaj mjesec mogli ste naći miris br 63&176.
Zabavna činjenica je da ovaj parfem možete kupiti u militraži od 5-500ml u preko 140 različitih mirisa.
Vrijednost jednog milimetra je 2 kn dakle vrijednost testera iznosi 8,00kn.


-Cowshed camomile refreshing tonik za lice u ful size pakiranju od 250ml izaći će Vas 212,71kn.
Tester od 30 ml prema tome vrijedi 25,52kn.
-Aura Correct ME tekući korektor (moja nijansa je Cool Ivory)došao je ful size pakiranju!
Dugo sam se htjela dočepati njihovog korektera i hvala Testeru što mi je to napokon omogućio.Moram priznati da sam odmah naručila sve nijanse sa njihovog web shopa kao i Aura tekuće iluminatore.Vrijednost ovog ljepotana iznosi 31,99kn.


-Eve Loom čistač namjerno sam ostavila za kraj jer se većina cura najviše veselila njemu.
Ja sam ga nedavno dobila u Lookfantastic beauty box-u tako da sam ga već isprobala.Dolazi u kompletu sa krpicom od muslina.Nakon što proizvod umasirate u lice laganim kružnim pokretima  muslin krpicu namočite toplom vodom i naslonite na lice.Ponovite postupak par puta i lice bi Vam trebalo biti čisto,prilično revolucionarno zar ne ?
Vouge ga je proglasio najboljim čistačem lica.
Ipak po mom mišljenu iako piše da je namjenjen za sve tipove kože mislim da će najbolje odgovarati onima suhog tipa.ja imam mješovitu i doista moram paziti koliko ću proizvoda nanjeti jer se masnoća jako teško skida sa moje kože.
Cijena ovog čistaća iznosi 579,00kn za 100ml.
Tester u pakiranju od 5 ml nosi vrijednost od 28,95kn.

Vrijednost mog box-a ovaj mjesec iznosi 300,61kn!
Dakle moj novac je utrostručen,a dobila sam priliku probati proizvode koje si možda nikad ne bih mogla priuštiti.
Very good deal ako mene pitate :)
Bravo Tester!
Sljedeći mjesec povodom Valentinova ekskluzivno u prodaji možete nabaviti Tester box za njega u ograničenim količinama pa požurite.Ove male kutijice savršen su poklon :)

Da li ste Vi naručili sječanski Tester box?Kako Vam se čini?
                                                               
                                                              Voli Vas Petra :*

You Might Also Like

1 komentari

  1. Svaki put su sve bolji i bolji! I to je ono sto mi se bas dopada.Bas napreduju!

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe