Favoriti preparativne kozmetike 2015.

03:20



Još jedna godina je za nama.
Bila je dobra ako mene pitate!
Udala sam se,napokon smo počeli sređivati svoj stan,imam novi posao,počela sam pisati ovaj blog i imam divne pratiteljice koje me podržavaju u radu onoga što volim!
Ipak nije ovo post o meni :P
Donosim Vam svoje favorite u preparativnoj kozmetici.Bilo ih je je jako puno ali sam sa Vama odlučila podijeliti one koji su sa mnom ušli i u 2016.

Aussie je za mene bio potpuni novitet,a preporučila mi ga je frizerka nakon što sam ugradila ekstenzije na kosu.
Repair miracle shampoo u sebi sadrži australsko makadamsko ulje,ulje sjemena jajobe i avokada.
Možete ga pronaći u DM-u po nekoj cijeni od 50-ak kuna.
Nakon što me oduševio šampon nabavila sam  regenerator i ovu cool stvarčicu koja Vam jamči da ćete imati kovrče kao s plaže:D
Aussome volume conditioner i Miracle beach waves.


Također novitet u prošloj godini bio mi je brend Byphasse.
Njihova micelarna i tonik nešto su bez čega moj dan ne prolazi.
Solution Micellaire Demaquillante je micelarna tekućina za skidanje šminke za osjetljivu,suhu i nadraženu kožu bez sapuna,parabena i boja.(moja koža je  mješovita a opet mi savršeno odgovara)
Cijena joj je oko 49,00 kn a dolazi u pakiranu od 500ml.
Pola litre dobrog proizvoda,yes please!
Tonique douceur sans alcool ili ti ga tonik bez alkohola sa ružinom vodicom.
Miris,osjećaj sve kod ovog tonika je savršeno.
Pogodan je za sve tipove kože i pakiranje mu je također 500ml po cijeni od 30-ak kuna.




Što se tiče moje tuširalice to je zadnjih par mjeseci Cottage La vanille vanilla.
Obožavam vaniliju na koži, a kako me Afroditina razočarala posegnula sam za ovom.
Bez parabena je i dolazi u pakiranju od 750ml.
Uz tuširalicu koristim i ovo mlijeko za poslje tuširanja.
Mlijeko je u spreju i lagano se nanosi,a odlično se upija čak i na mokru kožu.




Trojac koji se ove godine našao u mojoj stalnoj postavi dolazi iz La roche-posay-a.
U moju postavu su stigli zbog prištića na bradi i povećanja pora.
Muku sam mučila s njima dok se nisam napokon odlučila naručiti ih i dati im šansu.
Sada ova tri proizvoda kombiniram sa Byphasse i Olival proizvodima ovisno o tome što osjećam da mojoj koži treba u tom trenutku.
Effaclar gel za umivanje(125ml) namjenjen osjetljivoj koži,a koristim ga dva puta dnevno.
Ujutro i nakon skidanja make up-a.
Effaclar tonik(200ml) kombiniram sa Byphasee-inim tonikom koji sam gore u postu spomenula.
Effaclar Duo(40ml) koristim na cijelom licu nakon hidratacije tonikom i to samo navečer prije noćne kreme.
Moj trojac naručen je sa Feelunique-a po cijeni od 28 funti (čitaj 280,00kn),a kod nas se mogu nabaviti u svim boljim ljekarnama.




Olival je brend koji je kod mene u širokoj primjeni.
Moj dan počinje i završava sa Olival proizvodima :D
Obožavam što su njihovi proizvodi prirodni i proizvedeni u Hrvatskoj.
Olival regenerativna krema s uljem smilja(50ml) sadrži i ulje makadamije,noćurke,ekstrat nevena i gospine trave.Namjenjena je posebnoj njezi normalne,masne i mješovite kože.
To je moja dnavna krema :)
Olival Ekstra bogata krema s uljem smilja(50ml) sadrži ulje masline,sezama i marelice sa ekstratom kamilice i aloe vere,
U kombinaciji sa Effaclar Duo-m ovo je moja noćna krema.
Olival piling za lice sa uljem smilja(75ml) koji sadrži zrnca koštica masline i marelice koristim jednom do dva put tjedno.
Nakon pilinga na kožu stavljam Olival hranjivu masku s uljem smilja(75ml) koja sadži med,kamilicu i zelenu glinu.
Olival kreme su u super praktičnom pakiranju sa pumpicom(što mi uvelike olakšava život :P) i cijena im je nekih 60-setak kuna dok su maska i piling u tubicama po cijeni od 40-setak kuna.
Možete ih naći u DM-u.




Red je da rečem koju i o parfemima.
Prošle godine nabavila sam ih jako puno jer su parfemi i ruževi moja slabost :D
Između cijelog arsenala izdvojila bih Viktor&Rolf Flowerbomb raskošnog cvijetnog mirisa,
 Lancome La vie est belle koji ima voćnu aromu uz note pačulije i vanilije te old but good Diesel Loverdose cvijetno-začinske arome.
To bi bila tri najkorištenija u 2015.godini,ne moram napominjat da svi u sebi među glavnim notama sadrže vaniliju.Obožavam vaniliju :D


I to je to.
Ok,nije to to ali bila sam prisiljena izabrati određeni broj proizvoda da Vas ne udavim(iako sam Vas i ovako udavila dužinom posta).
Svi ovi proizvodi ušli su sa mnom u 2016.godinu i vjerujem da ćemo se još dugo družiti.
Koje ste Vi proizvode koristili u 2015-oj godini?Kojima ste ostali vjerni, a koji su vas razočarali?
Imamo li zajedničkih favorita?
Pišite mi!

                                                                                           Voli Vas Petra


  ''Mnogi se ljudi vesele novoj godini kao novom početku starih navika''
                                                                                             narodna




You Might Also Like

1 komentari

  1. Sve sa liste odlično, osim Aussie proizvoda za kosu..svrbež koji su mi izazivali na vlasištu nas je zaratio bespovratno!

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe