Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruževi(sve nijanse)

11:04


Cijela beauty blogosfera luda je za ovim ruževima!
U najnovijem Avon katalogu 02/2016. možete pronaći Avon hidrakolor Perfectly Matte ruževe u čak 15 nijansi!
Avon ih je ukratko predstavio ovako:
 ''Osjeti razliku, vidi razliku! NOVO!
Prvi put savršena mat boja i hidratacije usana.
- Baršunasta formula
- Ne isušuje usne, hidratizira
- Dogotrajan potpuna pokrivnost i mat boja
Cijela paleta modernih nijansi za svaku priliku! Odaberi svoju!
Isprobaj po izvanrednoj cijeni!''


Ambalaža je u mat,crnoj izvedbi,a dolaze umotani u plastiku pa možete biti sigurni da ćete Vi prvi koristiti svoje ruževe.
Jako mi se sviđa Avon logo koji su dodali na plastični omot,baš je simpa i djeluje kraljevski :D

Raspon boja je divan i vjerujem da će svaka od Vas pronaći minimalno dvije do tri nijanse u koje će se zaljubiti momentalno.
Ostalim nijansama samo dajte vremena i dogodit će se ista stvar:D
Ruževi su apsolutno nosivi,a boje variraju od crvenih,rozih i nude tonova.

Cijena je promotivno u ovom katalogu 25,00kn dok je puna cijena 50,00kn za 3,6 grama proizvoda.




Berry blast -Ova me boja neodoljivo podsjeća na Cherry Bomb od Wet&Wild.
Znate pjesmu ''Usne vrele višnje'' od Azre pa da danas snimaju spot za tu pjesmu vjerovatno bi koristili ovaj ruž.
Super pigmentirana nijansa,njam,njam!

Splendidly Fuchsia -Mislim da će ova boja najbolje pristajati osobama svijetle puti jer će tako njena istinska boja doći do izražaja.Ipak ako tražite ruž koji će biti primijećen a ne upadljiv za svakodnevno nošenje ovo je taj!

Ideal Lilac -Kada ovu boju nanesete na usne doista ćete dobiti boju jorgovana.Znate ono gdje se bijela,roza i ljubičasta stapaju u jednu ? E tu boju ! (jorgovan eng. lilac)

Pure Pink -Ovo je ruž koji bih odabrala uz maskaru i CC kremu.Jer je doista prirodan,jednostavan i nosiv kako na sve tako i na ništa:)

Posh Petal -Baby roza.Hladna boja koja jednostavno po meni nije dovoljno pigmentirana.Moje usne su dosta tamne pa mi je vjerovatno teško izvući najbolje iz ove boje :/








Vibrant Melon -Miriše na ljeto,koktele,sunce i bikini!Jako zanimljiva boja za koju vjerujem da će ovo ljeto biti hit na usnama.

Coral forever -Crveno-narančasta boja.Mislim da će je voljeti i staro i mlado jer ima u sebi neku eleganciju,a opet je totalno drukčija i posebna.Zar nismo svi?

Peach Flatters -Kako joj i ime kaže ovo je laskava breskvasta boja.
Breskvasto-roza boja.
Boja kore breskve.
Njam,mirišu li Vama breskve?





Marvelouse Mocha -Smeđa topla nijansa.Ako volite smeđe nijanse onda ćete voljeti Mochu. Super je pigmentirana i lako nosiva.

Au Naturale -Mrvicu svjetlija od Moche.Topla nijansa nude usana. Watch out Kylie Jenner!

Perfectly Nude -Meni je ova nijansa jedino mogla poslužiti kao neka svojevrsna baza za prethodne dvije nijanse.Doista je jako svijetla i samostalno mi je ne nosiva.





Ruby Kiss -Crvena boja toplog tona.Krvavo crvena boja,ruž koji svi trebamo ;)

Red Supreme -Ista krvavo crvena boja samo malo hladnijeg tona.

Ravishing Rose -Crvena boja sa tračkom roze.Nosi ime Zanosna ruža stoga Vam preporučujem ovu boju za svaki dan.Jer je zanosna i laskava na usnama,a to nam svima treba ;)

Adoring Love -Prekrasna nijansa ružičaste boje.Ova boja je toliko jednostavna,a opet toliko posebna.
Pristajat će uz Vaše tenisice i maskaru ili potpetice i smokey eays :)


Doista predivne boje!

Od svih predivnih nijansi na mojim usnama zadnjih dana nalazili su se Berry Blast.Ideal Lilac,Adoring Love i Peach Flatters.
Ruževi doista ne isušuju usne i formula im je jako slična Hidrakolor 3D ruževima.
Ipak ovi imaju mat finish.
Ukoliko niste svakako naručite barem jedan ovaj ruž!
Nećete se razočarati :)


            ''Obožavam jednostavna životna zadovoljstva.Ona su posljednje utočište nas kompliciranih''
                                                                                             Oscar Wilde

                                                  Voli Vas Petra

You Might Also Like

4 komentari

  1. Definitivno si kupujem Splendidly Fuchsia.
    Presuper nijansa i baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma kakve 2-3 nijanse. Sve mi se svidjaju i u sve sam zaljubljena! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima dva ruža i prezadovoljna sam, mislim da ću si još koji narućiti. Divan post!

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo mi je definitivno najdraži post ikada.. ikada!!! odličan je, pregledan..
    jako mi je pomogao u kupnji željenih nijasni ruževa :D

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe