Tester box(Studeni,2015)

05:49


Bolje ikad nego nikad heheheh :P
Iskreno toliko sam blogova/postova/videa pogledala/pročitala da nisam bila uopće sigurna dali da napišem ikakav post.
Objavila sam slike kad sam ga dobila i tako je stajao do unazad tri dana kada sam ga ipak odlučila otvoriti i iskoristiti neke stvarčice koje se unutra nalaze.

Prvo da kažem nešto o samoj ideji i začetnici ove ideje.
Ivana Blažoti osoba je koja je došla na ideju da ovaj trend dovede u Hrvatsku.
Diljem svijeta postoje razni beauty box-ovi koji imaju svoje velike korisnike.
Ja sam naručivala onaj sa Lookfantastic stranice.Njegova cijena je 15,00 funti.
Cijena prvog hrvatskog beauty boxa je 100,00 kuna po komadu i kao kod Lookfantastica moguće ga je kupovati mjesec za mjesec,preplatiti se na 6 ili 12 mjeseci.
Kod Tester boxa ja sam se odlučila za preplatu od 6 mjeseci jer smatram da je ovo hvale vrijedan projekt i vrijedi ga podržati.
Cijena za 6 mjesečnu preplatu je 500,00 kuna što znači da jedan Tester box dobijete besplatno !(Preplata od 12 mjeseci uključuje dva besplatna boxa po cijeni od 1000,00 kuna)
Prije naručivanja ispuniti će te malu anketu o tipu vaše kože,kose,boji očiju i sl. te navesti što preferirate od dekorativne ili preperativne kozmetike.



Fini tvrdi karton sa otisnutim logom me oduševio.
Boja loga je u Radiant Orchid nijansi i na facebook stranici Tester kažu da su izabrali tu boju jer predstavlja samopouzdanje i kreativnost a potiče ljubav,zdravlje i radost.
U svakom slučaju meni je predivna boja,fini papir u koji su zamotani proizvodi i vrpca kojom je sve povezano.
Poput poklona,a znate koliko ja volim poklone:D


Odmotavanjem vrpce dolazimo do poruke na finom foto papiru sa likom ikone Audrey Hepburn i njenim citatom koji je i inspiracija ovo mjesečnog Tester box-a.
''Elegancija je ljepota koja ne blijedi''
Na poleđini papira nalaze se popisi proizvoda koji se u ovomjesečnom Tester box-u


U mojem tester boxu za ovaj mjesec nalazili su se:
-Nivea Volume care pjena i lak za kosu u pakiranju od 50 ml.
Cijena ful size pakiranja od 250ml je 27,90 po komadu,dok je vrijednost ovih pakiranja 5,58 kuna po komadu dakle 11,16 zajedno.

-Amika šampon za suho pranje kose u pakiranju od 21.3 grama(mililitara)
Cijena ful size proizvoda od 232,46ml je 127,00kuna a trenutno je na akciji po 114,30 kuna.
Pakiranje u mom Tester boxu nosilo bi onda vrijednost od oko 13,00 kuna.
-Alpastories mlijeko za tijelo sa mirisom kamilice u pakiranju od 50 ml.
Cijena ful size proizvoda od 250 ml iznosi 99,00 kuna što bi značilo da ovaj tester nosi cijenu od 19,80 kuna

-ROC obnavljajući fluid protiv bora u pakiranju od 3 ml.
Ful size proizvod može se kupiti po cijeni od 254,11 kuna za 40 ml,a vrijednost ovog testera je 7,70 kuna
-NeoViderm emulzija za kožu u pakiranju od 5 ml.
Ful size proizvod nosi cijenu od 139,90 za 100 ml što znači da mojih 5 ml nosi cijenu od nekih 7 kuna.
-Novaexpert Beauty kit(maska i peeling) u pakiranju od 4ml za svaki proizvod.
Cijena punog pakiranja je 199,91 za 50ml a moje tester pakiranje vrijedi oko 16,00kuna zajedno.

Zadnje što se nalazi u mom Tester boxu je Avon Big&False lash maskara.
Ovaj proizvod došao je u ful size pakiranju a njegova puna cijena je 75,00kn odnosno trenutnih 55,00kuna jer je na popustu.


Mojom računicom Tester box dolazi do vrijednosti od 149,66 kuna što je puno više od novca koji Vi platite.
Nemojmo zaboraviti da dobijate na uvid razne proizvode koje možete testirati i vidjeti dali odgovaraju Vašoj koži kako bi ih kasnje mogli kupiti u ful size pakiranju.
Sve proizvode koji se nalaze u Tester box-u za studeni možete kupiti na njihovom web shopu tj na njihovoj Web stranici gdje možete i naručiti svoj primjerak.

Kao što sam i rekla već oduševljena sam projektom i idejom,jedina zamjerka mi je što sam primjetila da su svi boxovi većinom isti ili slični ali to prepisujem tome što je ova ideja još u svome začetku i potrebno je vremena da pridruže razni brendovi i proizvođači.
Vjerujem da će Tester box iz mjeseca u mjesce biti sve bolji i bolji.
Već u boxu za mjesec prosinac nalazit će se Aura kozmetički brend koji još nije dostupan na području Lijepe naše.(Ne bi se bunila na jedan njihov tekući ruž)


Kako Vam se čini ova ideja sa beauty boxom?Da li ste naručili Tester?Što biste kupili u ful size pakiranju?
                                                                                

                                                                                                                            Voli Vas Petra


You Might Also Like

1 komentari

Pratitelji

Subscribe