Make Up Factory Professional Palette (Color Explosion)

02:35



Make Up Factory njemačka je marka kozmetike koja je na tržištu od 2005.godine.
Njihova vizija i misao vodilja je: ''Profesionalana kozmetika za svaku ženu''.Prate trendove i trude se u postizanju high end make up brenda ili ti ga visoko brendirane kozmetike.
Isprobala sam par njihovih proizvod i najviše su me oduševila njihova sjenila.Ogroman izbor boja i kvaliteta su ono što bih najviše istaknula.
Kada sam kod Martine na blogu Beauty&Mess pročitala da su povodom desete obljetnice postojanja izbacili ove predivne palete znala sam da moram imati makar jednu.

Budući mi u Dubrovniku nismo još imali Muller (sada imamo :D ),čekala sam puna dva mjeseca do odlaska u Osijek.
Iskreno izgubila sam svaku nadu jer je već Martina u svojoj recenziji pisala kako su odavno rasprodane.
Možete li zamisliti moj osmjeh kada sam je vidjela na polici?
Druge dvije palete iz ove linije nisam uspjela uhvatiti (Warm Earth & Cool Garden),ipak skromnome dosta.
Color Explosion će biti više nego dovoljna :)


Paleta dolazi u kartonskoj ambalaži sa jasno istaknutim bojama sjenila koje unutra možete pronaći.
Njih osam.
Srebrenim slovima kako na ambalaži tako i samoj paleti ispisan je logo kompanije srebrenim slovima.
Puni naziv ove ljepote je Professional Selection Eye Shadow Palette Color Explosion,taj naziv je uz logo i high end make up natpis također otisnut na kartonskom dijelu.


Sama ambalža napravljena je od tvrde plastike mat crne boje.
Na poleđini je broj palete(42) te gramaža koja iznosi 8x1,8 grama,dakle 14,4 grama proizvoda.
Budući da je cijena palete 229,00kn dobivate cijenu manju od 16 kuna po sjenilu.
Jako dobar deal ako mene pitate!

Na poleđini kartona u kojem je paleta bila zapakirana nalaze se osnovne informacije o paleti te Step by step make up savjeti za dva invidualna looka koja možete postići sa ovih osam sjenila.


Boje unutar palete su nevjerovatne!
Prava eksplozija boja(Color Explosion)što je u biti i ime palete.
Sjenila su smještena u dva reda po četiri sjenila.
Žuta,roza,tirkizno plava i bjela nalaze se u prvom redu i potpunog su mat efekta i nevjerojatne pigmentiranosti!
Narančasta,bordo crvena,kraljevsko plava i crna nalaze se u drugom redu.
Kao i prva četiri sjenila pigmentacija im je izvrsna,lako se blendaju i imaju mat efekt.
Jedino sjenilo sa fino mljevenim shimerom bilo bi ovo u kraljevsko plavoj nijansi.

U nastavku pogledajte swatcheve sa samo jednim premazom sjenila i bez baze za sjenilo.
Prvi red

Drugi red


Oduševljena sam ovom paletom i uskoro se spremam da Vam pokažem jedan look sa predivnim živim bojama.
Mislim da je Make Up Factory jedan od boljih brendova na tržištu što se tiče sjenila i veselim se njihovim novitetima.

Kako Vam se čini paleta?
Dali ste uspijeli uhvatiti koju u Mulleru?
Koristite li koji proizvod od Make Up Factory-a?
Pišite mi!                               
                                                                                Voli vas Petra



''Slika je rascvijetavanje priče bojama.Nitko ne može zamisliti sliku koja nema svoju priču''
                                           iz ''Zovem se crvena''





You Might Also Like

1 komentari

  1. Paleta je brutalna! :D Baš mi treba neka s ludim žarkim bojama
    Jedva čekam look da vidim kako boje izgledaju na očima ;)

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe