New in (PInk Panda) & darivanje

02:28




Prije dva dana mi je stigao paket sa Pink Pande i morala sam odmah s Vama podijeliti ovu ljepotu!
Obožavam pandicu,obožavam svog poštara,obožavam takve ponedjeljke!!!
Inače sam impluzivni kupac i meni je odlazak u trgovinu najljepši izlet.
Nije bitno jeli to po namirnice,po nove cipele ili kozmetiku.Imam problem:P
I moj muž ima problem zbog toga:P
Jednom prilikom me pitao dali postoji ijedan kut u kući gdje nema moje kozmetike,da bi najbolje bilo da spava u špajz,a da ni tamo ne može jer su mi tamo cipele.
Slatki su to problemi :D

Sve u svemu neke od proizvoda sam ponovno naručila,neke prvi put,neki su bili na akciji(pa zašto ne)kistovi su bili tako lijepi ovako zlatni da sam ih morala naručit :D
Počnimo redom:
Prva stvar koju ganjam već neko vrijeme su ove BHcosmetics contour & blush palete.naručila sam obje jer su ogromneeeee i vrištale su kupiii meeee :P Svaka paleta ima nevjerojatnih 78 grama!!Cijena svake palete je 151,90kn.
Cotour&blush2/Contour&blush palete
ambalaža
 Sljedeća stvar koju sam naručila su Freedom Pro melts lipgloss ili kako ih na Pink pandi predstavljaju tekući ruževi.
Imam fetiš na ruževe,na tekuće pogotovo.Moja kolekcija broji 118 komada ruževa(užas,slobodno me popljuvajte)Naručila sam nijanse:Tgif,Up,Smooth,Jammy Dodger,Sugar Fix,D-ream,Wanted.Htjela sam svih 8 nijansi koje imaju u ponudi međutim Just do it je bio rasprodan pa to nekom drugom prilikom.Cijena svakog ruža je 30,90 kn.
Dolaze u pakiranju od 7,5 mililitara.
Fredom Pro Melts tekući ruževi

Sljedeće što sam naručila su Freedom Pro conceal&correct palete korektora u nijansi Light i Light/Medium.Mislim da će te dvije pokriti sve tonove kože našeg podneblja jer su Medium/Dark i Dark doista pretamne za hrvatice.Cijena pojedinačne palete korektora je 52,90. a gramaža iznosi 6.
Ova lijepotica koja nosi ime Moja bilježnica naručena je sa Street of Hapipiness face book stranice.Cijena joj je 70,00kn sa jednim redom teksta po vašem izboru ugraviranom na prednje korice.U ponudi još imaju My notes,My planer,Moja beba,Moji recepti,personalizirane olovke i čestitke.Divni su i odlična su ideja za nadolazeće blagdane!
Lijevo Light/Medium- Desno Light
Moja bilježnica u boji baby pink
Od Freedom Make Up London uzela sam još i tri rumenila.Moje nijanse su(sa lijeva na desno)True Love,Angelic i Lethal.Preostale tri nijanse dostupne na Pink Pandi su također bile rasprodane.Na slici je također i My notes naručen također sa Street of Happiness.Cijena pojedinačnog rumenila je 14,90kn a količina u kojoj dolaze je 3,2 grama.


Freedom Make up Professional pro blush/My notes
Budući da su i ovi slatkiši(Freedom makeup ruževi) sa nebeskim imenima bili po 14,90kn ubacila sam i njih u košaricu.Imam fetiš na ruževe a i niti jednu sličnu nijansu nemam u svojoj kolekciji.Nijanse su totalno lude i zanimljive,dosta su kremaste i potrebno ih je nanjeti u više slojeva da bi boja došla do izražaja.
Freedom Make up ruževi
Od Sleeka sam izabrala paletu rumenila u nijansi Lace(Sleek Blush by 3) i Sleek highlighter paletu imena Solstice.
U highlighter paleti se nalaze tri nijanse u kamenu i jedna kremasta.Cijena Solstice-a je 125,90 i vrijedi svaku kunu!Kao i uvijek kod Sleeka jako je pigmentirana i potrebno je malo više blendati al završni izgled svakako je toga vrijedan.
Dolazi u pakiranju od 9 grama.
Cijena Sleek Blush by 3 je 99,95 kn.Rumenila su jako intezivna i izuzetno pigmentirana stoga preporučujem da pazite kada kupite proizvod kistom.
Količina pakiranja je 20 grama.
Sleek Blush by 3 Lace

Sleek Highlighitng Palette Solstice
Pokušavam već dugo uhvatit pincetu Anastasia Beverly Hills na Pink Pandi ali stalno je rasprodana.Odlučila sam naručiti Mini Brow kit.
Ime mu sve govori,stvarno je mini!
Unutra se nalaze malena pinceta,olovka za naglašavanje luka obrve i bezbojni gel za fiksiranje obrva.
U svakom slučaju dobra stvarčica za imat u torbi kada je Vašim obrvama potrebna intervencija.
Cijena seta je 199,90 kn.
Anastasia Beverly Hills Mini Brow Kit



Slijedeća stvar koju sam izabrala su kistovi.
Iskreno ne treba mi niti jedan kist jer ih imam i previše,neki čak nisu ni korišteni,neki ni otvoreni...
Sad slijedi ALI :P
Doista su djelovali zanimljivo i iako me najviše privukla njihova zlatna boja i zgodno pakiranje nisu za bacit.
Set nosi ime Ultra Sculpt&Blend Collection
Sastoji se od Powder sculpt & Blend Brush,Cheek&Highlight Sculpt&Blend Brush,Ultra Metals Eyeshadow Blender Brush i Foundation&Base Blending Sponge.
Svi kistovi su od sintetičke dlake.
Puna cijena im je 172,99 kn ali ja sam ih kupila po sniženoj cijeni od 155,87 kn.
Ultra Sculpt&Blend Collection set kistova i spužvica
Najvažnija stvar kod kistova je njihova higijena.
Novitet na Pink Pandi je Real Techniques gel za čišćenje kistova.Gel je bez alkohola i ftalata.
Pink Panda preporučuje njegovo korištenje barem jedanput tjedno.
dermatološki je testiran i dolazi u pakiranju od 150 ml po cijeni od 74,90 kn.
Uz gel naručila sam i ovog malca za pranje kistova,Pro Brush Cleanse Tool.
jednostavno ga nataknete na prste,umočite kist u sredstvo za čišćenje kistova i protrljate.
Oduševljena sam ovim proizvodom!
Jednostavan je za korištenje i jednako efikasan!Cijena mu je 58,99 kn.
RT gel za čišćenje/MR Pro Brush Cleanse Tool

Budući da Pink Panda uvijek ima neke akcije i dijeli poklone tako je bilo i uz moju narudžbu.
Poslali su mi čak tri poklona !
Paletu sjenila Fleawless Matte,Freedom Make Up London maskaru i Make Up Revolution kist.
Ovo darujem Vama!!!
Hvala dragoj Pink Pandi na poklonima!
Poklone koje sam dobila na Pink Pandi prosljeđujem jednoj od Vas!
Potrebno je :
-Lajkati  Ainlif.makeup na Facebook-u(ukoliko već niste)
-Pratiti me na Insagramu
-Javno podjeliti post o darivanju na svom Facebook profilu 
Ostaviti mi komentar na post pod kojim imenom me pratite(Facebook,Instagram)
*U obzir ću uzeti samo one koji su obavili sve gore navedene korake

Darivanje je otvoreno za područje Republike Hrvatske i traje do 25.11.2015.
pobjednicu ću objaviti na svojoj facebook stranici i ispod ovog posta,
ista će imati 48 sati da mi se javi u inbox prije nego izaberem drugu.

Nadam se da Vas nisam udavila dužinom posta :D 
Naručujete li Vi sa Pink Pande?Što ste zadnje kupili na pandici?Pišite mi !

               
                                  ''I have enough make up!!''
                                            No woman ever








You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe