Božićna euforija/Veliko darivanje

13:13


Bok dragi moji!
Kako se bliži prosinac mene sve više hvata euforija!
Obožavam sve te lampice koje se pale s dolaskom blagdana,obožavam mirise koji se šire susjedstvom i onu toplinu doma kad uđeš sa hladne bure.Cijeli prosinac je za mene jedan veliki Božić.
Sve je puno ljubavi,rumenih dječjih obraza,šljokica i mirisa kolača.
Kako živim na krajnjem jugu Hrvatske,u Dubrovniku jedina stvar koja me dijeli od potpune čari božičnog ugođaja jest što nema snijega.
Ipak imamo buru,orkansku i divlju buru pa nam nije ništa strano ušuškati se ispod toplog prekrivača sa šalicom vruće čokolade da se zagrijemo.
Kako sam rođena 22.09 moja mama je uvijek govorila da sam začeta na Badnju veče pa možda odatle ta velika ljubav prema Božiću i njegovim radostima ;)

Iako je još dva dana do prvog dana prosinca već sam kupila većinu božičnih darova,zamotala ih i spremila na sigurno kako se nitko ne bi iznenadio prije vremena.
Obožavam davati poklone!Kada je to netko meni blizak trudim se da je svaki poklon osoban i poseban,zato sa kupovinom poklona počinjem ovako rano.
Sa ranom kupnjom darova osiguram si dovoljno vremena da dar prikladno umotam i pronađem savršenu čestitku ili rečenicu kojom ću voljenoj osobi uljepšati Božić(uz poklon naravno :P)
Imam poklone i za Vas!
Čak dva poklona koja ću osobno umotati i napisati Vam čestitku!
Dva poklona znači da ćemo imati i dva dobitnika/dobitnice darivanja :)
Nadam se da će ono što sam Vam spremila za poklone pomoći da zablistate za ove blagdane ili da uveselite nekoga Vama dragoga:)

*********************************PRVI POKLON***********************************

Prvi poklon

U prvom poklonu nalaze se :
-Essence All about NUDES eyeshadow paleta/Predivne nijanse za kreiranje svakodnevnog looka nježnih tonova ili blještavog svečanog looka :)
-Bourjois BB gloss 5in1/Divno sjajilo u roza nijansi za svježi i prirodni sjaj usana.
-Essence lakovi za nokte iz theMatt kolekcije u nijansama I <3 my blue jeans i va-va-voom/Moje omiljene boje za zimu:)
-Catrice camouflage cream u nijansi 025 Rosy sand/Sakriti će sve nedostatke i crvenilo na Vašoj koži.
-Essence Silky touch blush u nijansi 020 Babydoll/Dati će Vašoj koži prirodno rumenilo razigranog djeteta.
-Essence kist za rumenilo/Za savršeno nanošenje Vašeg novog rumenila .
Essence All about NUDES eyeshadow paleta

*********************************DRUGI POKLON*********************************


U drugom poklonu nalaze se:
-Balea losion za tijelo Frozen Breeze(ljubičica i malina)/Predivan miris,dugotrajan na koži.
-Olay set 
(Dnevna krema protiv bora za učvršćivanje kože,noćna krema za učvršćivanje kože,nježne vlažne maramice za uklanjanje šminke)
Kombinacija njege za Vašu kožu kojom ćete joj osigurati hidrataciju.
-Flormar sjajilo za usne u nijansi 104/Za usne spremene za ljubljenje ;)

Nadam se da Vam se sviđaju pokloni!(neke sam stvarčice čak poželjila zadržati za sebe :P)
Da bi sudjelovali u darivanju potrebno je obaviti sljedeće korake:
*Podjeliti post o darivanju na svojem profilu(javno)
*Lajkati Ainlif.makeup na facebooku ako već niste
*Ispod posta napisati zašto Vi volite Božić i što Vas najviše veseli u prosincu

**U obzir ću uzeti samo one koji naprave sve potrebne korake!
**Darivanje je otvoreno za područje RH i traje do 06.12.2015.
**Pobjednicu ću objaviti na facebooku i imat će 24sata da mi se javi u inbox prije nego izaberemo novu.
Sretno svima!Dijelite,komentirajte,pišite mi....
                                                                 Voli Vas Petra

                                               ''Kod svijeće nije važan vosak nego svijetlost koju daje.''
                                                                          Antoine de Saint-Exupery
                                         


You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe