All the Balm mama's 3 (Hot mama)

12:01


Pozdrav cure!
Danas je red na posljednju ''mamu'' iz theBalm kolekcije.
Budući da sam Vam već pisala o transparentnom puderu Sexy mama i bronzeru Bahama mama red je da kažem nešto i o njihovom rumenilu Hot Mama.

Pakiranje

Ova ljepotica kao i svi theBalm proizvodi dolazi u retro pakiranju sa slikom pin-up djevojke na omotu(teško da će Vas ove cure podsjetiti na matere :P).
The Balm je predstavio ovaj proizvod kao sexy sjenilo i predivno rumenilo sve u jednom(Sexy shadow&beautiful blush all in one).
Pakiranje je od tvrdog kartona sa magnetnim zatvaranjem i ovojnicom istog uzorka.
Unutar ambalaže je ogledalo i ogromna količina proizvoda.
Iako je karton u biti tvrdi papir moja Hot mama ni nakon cca 3 mjeseca nošenja u torbi nije pretrpila nikakvo oštećenje.
Nigdje se nije savila niti zgnječila,ambalaža je još savršenog oblika.
Kao što sam dosad napomenula i sa ostalim theBalm proizvodima na koje sam se osvrtala pakiranje nemojte držati blizu vode.

O proizvodu

Hot mama je divna breskvasto roza gotovo zlatno-koraljna boja sa dosta shimmera.
Savršena je za postići prirodni izgled rumenih obraza.
Rumenilo se ne trusi,srednje je pigmentirano ali je nadogradivo.
Preporučam da kod nanošenja krenete s manjom količinom i dodajete proizvod ovisno o tome koliko boje u obrazima želite dobiti.
Hot mamu sam koristila samo kao rumenilo jer doista laska mojim obrazima,davajući mu to prirodno rumenilo i sjaj.
Blenda se savršeno i lagano.
Na mojim obrazima izdržalo je i po 8 sati sa dobrom bazom na koži a i nakon toga je ostavilo tragove shimmera po njima pa se nije izgubi taj prirodni sjaj koji me toliko oduševljava.
Vjerujem da nekima shimmer u rumenilu zvuči zastrašujuće jer povećava pore ali doista nisam primjetila da je tako.
Nije istaknuo nikakve nepravilnosti na licu.
Proizvod dolazi u količini od 7.08 grama.
Swatch Hot mama

Cijena i dostupnost

Hot mama je kao i svi theBalm proizvodi dostupna na Pink pandi po cijeni od 139,90 kn
The Balm je od nedavno dostupan i u odabranim drogerijama Bipa.
Cijena u Bipi je oko 150,00kn

Sastav

Mica,Boron nitride,Polyethylene,Isoeicosane,Caprylic/Capric triglyceride,Silica,
Polyisobutene,ptfe,Syntetic wax,Dimethicone,Sodium Dehydroacetate,Titanium Dioxide(CI77891),Carmine(CI 75470),Irion oxide(CI77491)

Mnogi ovaj proizvod uspoređuju sa Nars Orgasm rumenilom.
Osobno ne posjedujem toliko hvaljeni Orgasm ali ću biti slobodna i usporediti ti ga sa jednim Sleek rumenilom.
Riječ je o nijansi Guipure koja se nalazi u paleti Blush by 3 Lace.
Iako je kod prvog nanošenja Guipure dosta pigmentiraniji nadogradnjom Hot mama postaje gotovo identična nijansa.
Cijena Sleek palete je 99,90 kuna na Pink Pandi a za tu cijenu dobijete tri rumenila ukupne količine od 20 grama.

Osobna sam oduševljena Hot mama rumenilom i koristim ga za svoj make up kada želim postići prirodni izgled.

Što Vi mislite o Hot mami? Posjedute li je? Pišite mi!

                              ''Šutnja i rumenilo oružje su žene.''
                                                                   stara kineska
                                                                      

You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe