Ljepota je dubina površine

03:18


Ok,kupila si paletu sjenila i par kistova i odlučila si biti expert u šminkanju.Stani malo,misliš da je nabaciti sjenilo,ruž i rumenilo i onda to sve dobro zblotati šminkanje?Nije draga.Šminka započinje njegom tvoje kože,njenom hidratacijom i pripremom na sav taj cement kojim ćeš zatvoriti svoje pore,spriječiti svoju milu kožu da diše.Osvrnut ću se na pripremu tvoje kože za šminkanje.Dnevnu rutinu koju bi svaka cura trebala imati prije nego kistom takne lice.


ČIŠĆENJE LICA

Tvoje lice te predstavlja drugima i zaslužuje pravilnu njegu.Ujutro kad se ustaneš uzmi svoje omiljeno mlijeko za čišćenje i blaznice te mu nježnim kružnim pokretima pokaži koliko ga voliš!Odstrani tu masnoću i mrtvu kožu s njegove površine kako bi moglo disati i zračiti lijepotom.Ja osobno koristim Byphasse micelarnu otopinu(500ml je 39,99kn u DM-u) jer nema parabena i alkohola i nježna je prema mojoj koži.Parabeni su loši za tvoje lice ali su ponekad neizbježni u nekim kozmetičkim preparatima.Očisti svoje lice ujutro kad se digneš,navečer prije spavanja,očisti ga i onda kad si umorna došla s posla i nisi ni zašto.I tvoja koža je umorna,nosila je cijeli dan taj tvoj teški make up kako bi ti bila lijepa.Ne zanemaruj svoj vrat,on nosi tu lijepu glavicu.
Sve si dobro očistila?na blaznici nema tragova nečistoći?Sad se možeš umiti.Koristi neko sredstvo blago za tvoju kožu.Balea Soft&Clear gel za umivanje lica je ono što ja koristim.


Uzmi sad svoj tonik!
Nemoj brkati stvari,tonik ne služi za čišćenje lica.On je tu da bi tvoju kožu spravio za daljnju njegu,spriječio njeno isušivanje i hidratizirao je.Moj favorit je također Byphassin.Nema alkohola i miriše na ruže!(cijena mu je ista kao i za micelarnu otopinu 39,99 u DM-u)


Ne osjećaš li se divno i mirisno?Tvoja koža je spremna za njegu.O dobu dana ovisi koju ćeš kremu nanijeti.Znaš one oznake dnevna i noćna krema :P Noćnu kremu uvijek bogato nanesi po licu i vratu jer će ona hraniti i njegovati tvoju kožu tjekom noći.Nanesi je tik prije spavanja kako ne bi kasnije došla u iskušenje da odeš na romantičnu šetnju do frižidera i umackaš svoje lice nečistoćama.Dnevnu kremu možeš nanijeti ujutro,tokom dana ili prije podloge za make up kako bi je nahranila.Ukoliko je stavljaš pred make up daj joj par minuta da se upije.Nemoj zaboraviti na svoje područje oko očiju!Ono traži posebnu njegu i posebnu kremu namijenjenu baš za to područje.Moje kreme su:Olival extra hidratantna krema s uljem smilja koja sadrži ulje jajobe i pšenične klice te ekstrat mrkve i matičnjaka(za dnevnu njegu) i Olival ekstra bogata krema s uljem smilja koja u sebi ima ekstrat kamilice i aloa vere te ulje maslina,sezama i marelica (za noćnu njegu).Dnevna krema je namjenjena za normalnu te suhu i osjetljivu kožu ali se meni pokazala izvrsna za moju mješovitu kožu.Noćna krema pogodna je za sve tipove kože.Kupila sam ih zajedno u setu,skupa sa još jednom kremom koju sam poklinila mami za 99,ooKN.
Moje područje oko očiju prepuštam Ziaja Goat s milk kremi za područje oko očiju.Cijena joj je bila oko 25,00kn u DM-u.



Eto ljepotice moja tvoja koža će ti biti zahvalna ako joj svakodnevno priuštiš ovakvu njegu.Trebat ce ti svega pet minuta dnevno a imati ćeš blistavu kožu sposobnu da podnese tvoju cijelodnevnu šminku :)
Kako izgleda vaša dnevna rutina?Koje proizvode koristite ?Pišite mi!

"Ljepota je dubina površine"F.Habbel
.













You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe